Forum AdrenalinE GaminG Strona Gwna
Forum AdrenalinE GaminG Strona Gwna -> Regulamin!!-> Jesteś mądrą kobietą, miałaś dużo szczęścia i i Ty
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat
Jesteś mądrą kobietą, miałaś dużo szczęścia i i Ty
PostWysany: Wto 6:04, 25 Mar 2014
Juukla
 
Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 710
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland




Tik tak - witaj!! [link widoczny dla zalogowanych] tu dopiero zaczyna sie życie osobiście uważam że akryle są trwalsze paznokieć jest trochę grubszy ale jak sie go dobrze zrobi wcale nie jest nienaturalny sama nosze i robie tipsy akrylowe i jestem a nich zadowolona.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Poczytałam dziewczyny o tym IG, powiem szczerze że zdjęcia odchudzonych forumowiczek są motywujące, ale jak dla mnie troche za dużo zabawy w tabelki..może to lenistwo
[link widoczny dla zalogowanych]
bloomku,w ucho suchą watkę i tak chodż ,jak nie przejdzie do laryngologa
ktos inny?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

;*********** [link widoczny dla zalogowanych] Takie kursy organizowane sa w szkolach bezplatnie, moze latwiej poszlaby Ci nauka?

3 zł, np. Boję się tych \efektów specjalnych\. u mnie niestety zadnych zmian a juz myslalam ze sie udalo....a tu spozniona o 2 dni @ jednak przyszla.teraz czekam az sie skonczy i biore sie ostro do roboty!!! Mi to przepisał na infekcję pochwy grzybicę, jakieś inne drożdze, ale jak już napisałam brałam to razem z NOSTATYNĄ. Śmieszne jesteście. [link widoczny dla zalogowanych]
inaczej wyjść nie chce, baaaaardzo mi przykro... Włosy po umyciu są bardzo ładne (najczęściej myję je wieczorem) a rano to dosłownie we wszystkie strony i brzydko pokręcone! pozdrawiam DO SZUKAJACEJ INACZEJ: Niezle FeBe, ze juz sie wzielas za szukanie pracy. Moja sprawa tez jest prowadzona w Przemyslu.Na pierwsze przesłuchanie czekałam własnie 1,5 roku.Teraz czekam na wyrok juz 4 miesiace W miare mozliwosci spotykalismy sie, kiedy mozna bylo wyjezdzalismy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Od czasu jak robie sobuie wlewki czuje się lepiej, poprawiła mi się cera i wogóle jest lepiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bezenergetyczne warzywa bogatoresztkowe, świeże lub gotowane, które należy spożywać bez ograniczeń, w dużych ilościach, im więcej tym lepiej:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale tak sobie przed chwilą zmierzyłam cukier glukometrem i mam 222!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.vismaya-maitreya.pl/naturalne_lecz enie_lewatywa_-_jak_to_zrobic_cz2.html możę komuś się przyda.


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Forum AdrenalinE GaminG Strona Gwna -> Regulamin!! -> Jesteś mądrą kobietą, miałaś dużo szczęścia i i Ty
 
 
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

  
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB 2001, 2002 phpBB Group

Regulamin

Design by: Infected-FX