Forum AdrenalinE GaminG Strona G│ˇwna
Forum AdrenalinE GaminG Strona G│ˇwna -> Regulamin!!-> Taktaczku,ja trzymam nadal kciuki i wiem ze bedzie ok.Jestes
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat
Taktaczku,ja trzymam nadal kciuki i wiem ze bedzie ok.Jestes
PostWys│any: Nie 5:40, 06 Kwi 2014
Juukla
 
Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 710
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland




jak Wy to znosicie??
[link widoczny dla zalogowanych]
kocham ekstremalne fryzury, niestety jak si─Ö nie siedziw temacie, albo ┼Ťcina non stop na zwyk┼ée fryzury (a wla┼Ťciwie podcina) to pzoniej co sie dziwic, ze babka nie potrafi nic zaproponowac...a jedli nawet to w ykonaniem jest marnie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a to było tak: [link widoczny dla zalogowanych] Tylko nazwy pozostawiał Znam go zawsze byłam zadowolona z jego usług i wiem o nim wiele.
Witam serdecznie, Mam pytanie...Kwa┼Ťne ┼Ťrodowisko w pochwie nie sprzyja rozwojowi mikrob├│w. witam za 3 dni jade do MILANO MARITTIMA do pracy bede pomagac starszej Pani zajmowac sie domem oraz 3 jej wnuk├│w to moja pierwsza praca za granica boje sie ze bedzie mi ciezko sie dogadac bo umiem tylko angielski jak myslicie fajnie jest w milano marittima? Przez te dwa tygodnie od jajeczkowania by┼éam ci─ůgle zm─Öczona, senna, piersi bol─ůce, brzuch mnie bola┼é specyficznie, ale nie ca┼éy czas, tylko jakie┼Ť trzy dni temu zacz─Ö┼éo mnie k┼éu─ç w jajniku, raz z jednej, raz z drugiej, przy piwku zapali┼éam sobie papieroska, by┼é wstr─Ötny, wi─Öc go wywali┼éam, a piwko mi w og├│le nie wchodzi┼éo, wi─Öc go nie wypi┼éam w rezultacie. nie mam zamiaru wdawa─ç si─Ö z toba w dyskusje.skoro twierdzisz,┼╝e ci─Ö oczerniam,to po co podajesz sw├│j numer konta,albo pytasz ludzi,czy przelej─ů pieni─ůdze na konto twojej c├│rki? [link widoczny dla zalogowanych]
manius30 ┼╝ycz─Ö Ci szybkiego zaj┼Ťcia . Ale czym Wy sie przejmujecie? Sam podrywalem dziewczyny i to duzo, juz za mna i naprawde to mnie nie obchodzi ale w tym jest problem. Farby z drogerii zawsze wychodz─ů! g┼éowa do g├│ry napocatku bylo normalnie a teraz to mam wrazenie ze tydzien dwa spokoj i zas go mam . czy przed glodowka robilyscie lewatywe i czy pozniej pilyscie tylko nat.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i nikt z niczego nie robi halo!co z tego ┼╝e wygl─ůdam szczup┼éo jak m├│j brzuch jest rozci─ůgni─Öty i chc─Ö si─Ö tego pozby─ç,ja mam przed sob─ů zrzucenie ok 10 kg, bardzo chcia┼éabym wr├│ci─ç do swojej wagi, ale czy to si─Ö uda?nie wiem!chc─Öby moje cia┼éo napra┼éo spr─Ö┼╝ysto┼Ťci i j─Ödrno┼Ťci- przede mn─ů du┼╝e wyzwanie 10 kg!
[link widoczny dla zalogowanych]
dopiero na 2 dzien gd je tylko zmocze robi─ů si─Ö przyzwoite.. co do pierwszych - bo to JEST SKORA EKOLOGICZNa (czyli skaj) jest to zaznaczone w opisie !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Je┼Ťli chodzi o porad─Ö stylisty to us┼éysza┼éam dwa zdania i to od niechcenia. [link widoczny dla zalogowanych] z do┼Ťwiadczenia nie polecam ale ja szukam pracy jestem z Ma┼éopolskiego ...
wydaje mi si─Ö, ┼╝e lepiej zainwestowa─ç ju┼╝ i si─Ö zakocha─ç od razu ni┼╝ kupi─ç tanio i si─Ö zrazi─ç teraz to pozostanie mi od┼╝ywiac je ale tak na maxa by odzyska┼éy sw├│j naturaly skr─Öt i witalno┼Ť─ç! Marcin, Bia┼éystok Witam izkabezprzezwiska @interia.pl [link widoczny dla zalogowanych]
czesc dziewczyny mam 35 lat i dziecko maz wyprowadzil sie z dnia na dzien wlasciwie to uciekl .ZALATWIAM SPRAWE Z MIESZKANIEM A POTEM ROZWOD. Jeste┼Ť gotowa i┼Ť─ç w Niemczech prywatnie, a w swoim mie┼Ťcie nie umiesz znale┼╝─ç prywatnych gabinet├│w. Regine ! Widzia┼éa, ┼╝e Ken to kretyn i narcyz, bo sama to powtarza┼éa, ale jako┼Ť nie przeszkodzi┼éo jej to w skoczeniu z nim do wanny. Niezle, co? Zapisa┼éam si─Ö na studia j─Özykowe, dzisiaj mam sta┼é─ů prac─Ö w lotnictwie, zarabiam pod 3 tysi─ůce euro, czasem wi─Öcej, mieszkam w Mediolanie. najwazniejsze ┼╝eby trzyma─ç sie psychicznie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

straszne rzeczy piszecie dziewczyny...:/
[link widoczny dla zalogowanych]
Bior─ůc siofor niby lepiej...... Wynies z domu, ale NIE ZABIJAJ!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
CIEKAWE CIEKAWE....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jezeli masz jeszcze jakies pytania to chetnie ci na nie odpowiem. [link widoczny dla zalogowanych] Za miesi─ůc b─Öd─Ö mam─ů i chc─Ö da─ç takie imi─Ö mojej c├│reczce!
zatem jak mam koszulke juz jakis czas i zaczyna sie tak robic to nic nie pomaga jak wyrzucenie jej lub spozytkowanie na sciere do kurzu.. Ogladaj─ůc uczestniczki, jak one opowiadaj─ů o swoim zyciu to mo┼╝na sie zdo┼éowa─ç. Skoro mnie nie bolalo niewiadomo jak i sie zagilo jest OKOKOK. Ju┼╝ mam za sob─ů barier─Ö j─Özykow─ů bo ucz─Ö si─Ö codziennie sam i przynosi to efekty. Je┼╝eli masz pod biustem: [link widoczny dla zalogowanych]
Jak mo┼╝na by┼éo Olce da─ç a┼╝ tyle punkt├│w , ┼╝a co ?????????????, za to ┼╝e tak pokracznie nogi stawia?, czy za to ┼╝e nawet obrotu dobrze nie potrafi wykona─ç?/ Jak my┼Ťlicie gdzie tenvoldemort m├│g┼é ukry─ç swoje horkruksy? Te┼╝ nie mog┼éam si─Ö zdecydowa─ç na lekarza, moim wyborem pokierowa┼é przypadek ca┼ékowity.pozdrawiam Szczerze m├│wi─ůc ├│w herbatka- spalanie nie┼║le mnie przeczy┼Ťci┼éa. Ale co dalej??? Ataki migreny mniej wiecej co 3-4 dni 2) przed operacj─ů - zrobilam szybko ostatnie siku, zdj─Ö┼éam skarpetki (o niepomalowanych paznokciach juz dziewczyny pisaly wcze┼Ťniej), wazne to zdj─ůc zegarek, kolczyki, lancuszek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pij─Ö zi├│┼éka na prostat─Ö i jestem zadowolony.Oczywi┼Ťcie stany zaawansowane chirurg ma najwi─Öcej do powiedzenia .
[link widoczny dla zalogowanych]
Przynajmniej nie grozi w ten spos├│b przedawkowanie witamin co bywa r├│wnie gro┼║ne jak ich niedob├│r!!! [01.06] 19:29 odradzam sankowskiego
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jesli ktos lubi odwiedzac bary dla kierowcow tir-ow, alfonsow i innych takich.... [link widoczny dla zalogowanych] Pozdr!
Nie do┼Ť─ç ┼╝e ten salon znajduje si─Ö w klatce i jest mikroskopijnej wielko┼Ťci, to obs┼éuga tam jest koszmarna. Zastan├│wcie si─Ö porz─ůdnie!! a moze tak jest po sexie???czasem??????? m─Ösko┼Ťci nie poznaje si─Ö po wygl─ůdzie jednak facet mo┼╝e by─ç m─Öski albo niem─Öski, ┼éadny albo nie┼éadny itd. no to jest tz bedzie moja 3 glodowka na pierwszej poleglam po 5 dniach druga byla udana 21 dni wytrzymalam i wyszlam zdrowo schudlam ok 15 kilo 3-5 moze wrocilo teraz bym chciala powtorzyc by sie pozadnie oczyscic bo pokusa ulegalam ostatnio. [link widoczny dla zalogowanych]
I obudz─ů si─Ö z r─Ök─ů w nocniku - znaczy z cukrzyc─ů. pozdrawiam. zmiany sk├│rne u mnie juz zupe┼énie ust─ůpi┼éy, za to wyka┼äcza mnie ten piekielny b├│l staw├│w biodrowych. Cze┼Ť─ç dziewczyny. Na miesi─ůc przynajmniej mam spok├│j... Kolega sam z siebie si─Ö ┼Ťmia┼é jak stwierdzi┼é p├│┼║niej nie dzia┼éa┼é logicznie dodam ┼╝e nie ma arahnofobii Teraz zostala mi 30 cm blizna jest dosyc szeroka ok 5 mm.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Forum AdrenalinE GaminG Strona G│ˇwna -> Regulamin!! -> Taktaczku,ja trzymam nadal kciuki i wiem ze bedzie ok.Jestes
 
 
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

  
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB ę 2001, 2002 phpBB Group

Regulamin

Design by: Infected-FX